Kontakt  790 482 432

KOSZYK - Podsumowanie: 0,00 zł

Produkty do przedłużania rzęs

 

Najczęściej zadawane pytania


Ile wynosi koszt dostawy?

 

  • Poczta Polska (ekonomiczna wpłata na konto) - 7,00 zł
  • Poczta Polska (priorytetwpłata wpłata na konto) - 8,00 zł
  • Poczta Polska (pobranie płatność przy odbiorze) - 17,00 zł
  • Kurier UPS (wpłata na konto) - 17,00 zł
  • Kurier UPS (pobranie płatność przy odbiorze) - 19,00zł
  • Poczta Polska Przesyłka Zagraniczna (przelew bankowy) - 17,00 zł

 

Jak szybko dostanę paczkę?

 

Jeżeli Państwa zamówienie zostanie wysłane korzystając z usług Poczty Polskiej, paczka dociera do adresata w terminie od 1 do 5 dni roboczych od momentu nadania przesyłki, w zależności od wybranej formy płatności.

 

Sposób dostawyPrzybliżony czas dostawy
Poczta Polska Priorytet 1 - 2  dni od zaksięgowaniu wpłaty
Poczta Polska Pobranie 1 - 2 dni od złożenia zamówienia
Poczta Polska Ekonomiczna 2 - 5  dni od zaksięgowaniu wpłaty
Poczta Polska Przesyłka Zagraniczna 4 - 7  dni od zaksięgowaniu wpłaty

 

Jeżeli zamówienie wyślemy firmą kurierską to paczka dociera na drugi dzień roboczy od momentu wysyłki.

 

Czy paczka będzie u mnie jutro?

 

TAK !!! Jeżeli dokonają Państwo zakupu w dzień roboczy do godziny 13:00 i wybiorą formę dostawy Pobranie (zakładając, że kolejny dzień jest dniem roboczym).


TAK !!!
Jeśli wybrali Państwo fermę płatności Przelew na konto bankowe i otrzymaliśmy od Państwa potwierdzenie przelewu.

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

 

Za zamówienie można zapłacić  dokonaując przelewu na rachunek bankowy - płatność zwykle księgujemy na drugi dzień od złożenia zamówienia.

UWAGA! Przelewy dokonane w urzędach pocztowych księgowane są  dopiero po 3-4 dniach.


Za zamówienie można zapłacić  równiez kurierowi w momencie otrzymania paczki (wysyłka za pobraniem)
 

Skąd będę wiedzieć, że zamówienie zostało wysłane?

 

Po wysłaniu paczek  do każdego kupującego wysyłany jest email  z informacją o dokonanej wysyłce.
Prosimy upewnić się, że email od nas nie zostanie przechwycony przez filtr antyspamowy.

 

 

Masz inne pytania?

 

Prosimy o kontakt z naszymi konsultantami - żadnego pytania nie pozostawimy bez odpowiedzi.